
Lightpaper: Hoe ervaren deelnemers uw dienstverlening?
Deelnemers en werkgevers staan centraal bij alles wat u als pensioenuitvoerder doet. Daarom is het belangrijk om precies te weten wat uw deelnemers en werkgevers ervaren bij de pensioendienstverlening die ze van u krijgen. Wat zijn hun behoeftes, wensen en waar zitten de pijnpunten? In deze lightpaper leest u hoe u door het meten van de klantbeleving weet wat er leeft bij uw deelnemers.
Hoe ervaren deelnemers uw dienstverlening?
Breng klantbeleving in kaart met 4 universele eindbehoeftes
Bij de kapper, in het openbaar vervoer of in contact met de pensioenuitvoerder. Het maakt niet uit om welke dienst of welk product het gaat, iedereen wil een prettige ervaring. Aan de basis van zo’n ervaring liggen 4 universele eindbehoeftes: vertrouwen, gemak, erkenning en zekerheid. Maar wat houden deze eindbehoeftes precies in? En hoe weet (en meet) u of iemand deze ervaart, tijdens het regelen van pensioenzaken?
