Spring naar inhoud
Mijn TKP

Zo eenvoudig kan het zijn

Onze dienstverlening

Wat ons iedere dag inspireert om de beste dienstverlening te bieden, zijn onze klanten. De ambities die deze pensioenfondsen hebben. Zij dagen ons uit steeds een stap verder te gaan. Nog meer gericht op hun deelnemers, nog efficiënter in de uitvoering, nog eenvoudiger in de dagelijkse praktijk.

Wij voldoen graag aan die verwachtingen. Daarom zijn wij continu met onze klanten in gesprek. Over de wensen en behoeftes van hún klanten: deelnemers en hun werkgevers. Om aan die verwachtingen te voldoen, hebben wij stevige keuzes gemaakt.

In onze pensioenuitvoering werken we met open en up-to-date standaarden, die we eenvoudiger dan ooit kunnen aanpassen aan de wensen en behoeftes van elk fonds. Dat houdt onze dienstverlening helder, wendbaar én betaalbaar. Zonder op kwaliteit of veiligheid in te hoeven leveren.


Pensioen eenvoudig maken: zo doen wij dat

Pensioen is te belangrijk om ingewikkeld te zijn, vinden wij. Om pensioen zo eenvoudig mogelijk te maken, digitaliseren we onze dienstverlening. Daarvoor luisteren we heel goed naar de mensen om wie het gaat:  deelnemers en werkgevers. Wat we zo ontdekken, vertalen we naar nieuwe online diensten. Easy.

Vanwege de belangstelling voor onze werkwijze schreven we er een whitepaper over. Daarin vindt u meer informatie. Over de testmethodes die we gebruiken, bijvoorbeeld.

In 5 stappen naar het beste digitale pensioenplatform

  1. Belangrijke momenten voor deelnemers en werkgevers bepalen
  2. Ontwikkelen flows en bouwen prototypes
  3. Testen, onderzoeken en meten
  4. Live brengen nieuwe online diensten: onze best practices
  5. Blijven toetsen, wanneer nodig: terug naar stap 2