Spring naar inhoud
Vrouw met een gestreept shirt glimlacht naar de camera.
Grotere betrokkenheid bij pensioen

Klantreizen: dit kunt u verwachten

Om pensioen voor u en 3,3 miljoen andere Nederlanders zo eenvoudig mogelijk te maken, brengen we met zogenaamde klantreizen uw beleving rondom pensioenen in kaart. Op basis daarvan verbeteren we steeds onze dienstverlening – én die van uw pensioenfonds. We leggen u graag alvast uit wat (en wie) u kunt verwachten.

Als u deelneemt aan een van onze onderzoeken, gaat u in gesprek met 1 of meerdere van onze customer journey experts. Het interview duurt maximaal anderhalf uur en houden we gewoon bij u aan de keukentafel. Een interview tijdens werktijd bij uw werkgever is ook altijd mogelijk.

Uw mogelijke gesprekspartners

Jochem Wobbes
Rosita Kuiper

Meer weten? Bekijk de video

​Benieuwd hoe we met klantreizen onze dienstverlening verbeteren?

Om pensioen zo eenvoudig mogelijk te maken voor deelnemers, brengen we met zogenaamde klantreizen – of customer journeys – emotionele behoeftes in kaart. En verbeteren we stapsgewijs onze dienstverlening.