
Klantreizen: dit kunt u verwachten
Om pensioen voor u en 3,3 miljoen andere Nederlanders zo eenvoudig mogelijk te maken, brengen we met zogenaamde klantreizen uw beleving rondom pensioenen in kaart. Op basis daarvan verbeteren we steeds onze dienstverlening – én die van uw pensioenfonds. We leggen u graag alvast uit wat (en wie) u kunt verwachten.
Als u deelneemt aan een van onze onderzoeken, gaat u in gesprek met 1 of meerdere van onze customer journey experts. Het interview duurt maximaal anderhalf uur en houden we gewoon bij u aan de keukentafel. Een interview tijdens werktijd bij uw werkgever is ook altijd mogelijk.
Uw mogelijke gesprekspartners
Meer weten? Bekijk de video
Benieuwd hoe we met klantreizen onze dienstverlening verbeteren?
Om pensioen zo eenvoudig mogelijk te maken voor deelnemers, brengen we met zogenaamde klantreizen – of customer journeys – emotionele behoeftes in kaart. En verbeteren we stapsgewijs onze dienstverlening.